Sweet Sixteen!!

 Másodjára írom meg ezt a bejegyzést mert előbb a mentésnél sikerült kitörölni...(Y) Na de megvan a sweet sixteen ezt is megértem, és tegnap volt nálam egy kis sweet sixteen elő party tesókáimmal és nagyon nagyon jó volt nagyon jól éreztem magam velük. Viszont amit mostanság észre vettem magamon az az, hogy nagyon megváltoztam és ez nem tetszik, olyan dolgokon durcizok be és sértődök meg amiket eddig soha, na és amire még rászoktam az a hisztizés és néha még a flegmaság is előtörik belőlem, és nem értem, hogy hogy juthattam el eddig a szintig. Én régen mindig pozitívan álltam hozzá mindenhez, semmiben nem keresetem a hibát és soha nem hisztiztem és most meg ez..?! Mindent megfogok azért tenni, hogy ugyan olyan legyek mint régen mert ez így nem állapot, hogy úgy mond egy "hisztis picsa" lettem..:'D Nekem sem tetszik, de legalább a barátaim mindig mellettem állnak jóban, rosszban, a régiek és egyben az újak is! Ezért nagyon hálás is vagyok nekik és köszönöm szépen, hogy a barátaimnak mondhatlak titeket, legalább is akik azok és akik kiállnak mellettem, szerintem tudja aki elolvassa, hogy őt érinti-e vagy sem!:') Bár tény, hogy én mindenkit elfogadok úgy ahogy van és nem hisztizek ilyeneket, ellentétben jó pár másik emberrel!: D

Na de azt hiszem ennyi elég mára mert már nem tudom elég volt, próbálok tényleg szűrűbben írni, csak azért suli meg minden mellett kicsit nehezebb, de visszakaptam a laptopomat, szóval most már szerintem menni fog, legalább is remélem, hogy lesz miről, bár eddig még nem volt olyan hogy ne lett volna.:) Erről eszembe is jutott egy szám AFC-nek az új számuk "olyan még sohasem volt, hogy sehogy sem lett volna". 

Na de mára tényleg ennyi sziasztok Csók Szofi Hipochondria.<3

@ 2012.01.29. 19:38

A bejegyzés trackback címe:

https://leablog.blog.hu/api/trackback/id/tr593971541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása